Mobilordre hedder en ny n digital løsning, der skal gøre det markant lettere for små og mellemstore service- og håndværkervirksomheder at håndtere ordrer, planlægge opgaver samt fakturere, dokumentere og registrere deres arbejde.
– Ideen bag Mobilordre er at imødekomme håndværkernes og andre servicevirksomheders behov for at samle marken og kontoret i én smart, digital løsning. Med Mobilordre slipper brugerne for de mange uoverskuelige papirsedler og regneark, som stadig præger mange brancher, da den samler alt på én digital platform – lige fra materiale- og tidsregistrering til kvalitetssikring, dokumentation og fakturering, forklarer medejer Peter Houkjær, der tror så meget på værdien af Mobilordre, at han og Mads Houkjær tilbyder den digitale løsning helt gratis.
– Som iværksættere ved vi selv, hvor svært det er med en tung økonomisk opstart, og derfor inviterer vi kunderne med ombord kvit og frit. Vi ved fra vores nuværende brugere, som over de seneste tre år har bidraget til udviklingen og finpudsningen af Mobilordre med deres feedback, at platformen gør en mærkbar forskel for deres forretning. Den skaber overblik og struktur, den er brugervenlig for samtlige ansatte, og så sparer den vores kunder for en masse omkostninger og administrativt bøvl. Vi er derfor helt overbeviste om, at når først folk har prøvet Mobilordre, vil de ikke undvære den igen, fortsætter Peter Houkjær.