Prysmian får ny visuel identitet globalt

I forbindelse med vores seneste investor-event ”Capital Markets Day” afslørede vi en ny 5-årig forretningsstrategi “Connect to lead”, der er designet til at udnytte vores markedsposition i forbindelse med stærke markedstendenser indenfor kabelindustrien, såsom omstilling til vedvarende energi, elektrificering og den digitale transformation.

I dag, er vi stolte over at kunne præsentere en videreudvikling af vores visuelle identitet, som skal understøtte og forstærke den nye forretningsstrategi – nemlig et nyt globalt firmalogo.

Det vil være en daglig påmindelse til os om at gribe nye muligheder på vigtige vækstmarkeder og bane vejen for en stadig mere bæredygtig og digital fremtid.

Logoet er frisk og moderne med et forenklet navn uden ordet Group, hvilket afspejler et fokus på organisk vækst fremfor opkøb og geografisk ekspansion. Det enkle og dynamiske symbol markerer vores forpligtelse til at udvikle løsninger, der er pålidelige, højt ydende og miljøvenlige.

“Rebrandingen skal tilpasse virksomhedens image til en sektor i hurtig udvikling og signalerer vores forpligtelse til at tage en førende rolle i at skabe en bedre fremtid for vores planet”, udtaler Maria Cristina Bifulco, Chief Investor Relations, Sustainability & Communication Officer hos Prysmian

Der vil på nuværende tidspunkt ikke være synlige ændringer til eksisterende kommercielle brands, såsom Draka, General Cable, Tecsun, Afumex, med mere, der føres videre som tidligere – til gavn for kunder. Som en kendt aktør på kabelmarkedet, er vi fortsat dedikeret til at levere kvalitetsprodukter og ekspertise – samtidig med at vi tilpasser os skiftende markedstendenser.

Læs mere om vores nye forretningsstrategi på vores hjemmeside

Følg os på Facebook eller Linkedin