I denne måned kan Cabicon fejre sin 10 års fødselsdag. Tænker man 10 år tilbage, hedder det 2008 – ikke det bedste og letteste tidspunkt for en ny virksomhed at sætte i gang på, men det gjorde man – i en lille delt lagerhal i Fredericia. Cabicon formåede at overleve på trods af et par hårde år uden megen medvind og i dag står virksomheden på sikkert fundament, i egne bygninger i Tietgenbyen, Odense.
Udviklingen af Cabicon har igennem de seneste år budt på stor fremgang, nye ansatte og flere af Børsens gazellepriser. I foråret 2018 blev Cabicon ISO 9001:2015 certificeret. Grunden var, at Cabicon ønskede at sikre kvaliteten i arbejdet og at kunne levere den absolut bedste oplevelse for kunden.
Virksomheden er i dag fast distributør for flere store danske virksomheder og er med i mange af de store spændende projekter, der udspiller sig indenrigs i øjeblikket.
Alt dette er kun lykkedes grundet en meget nær kunderelation og en forståelse for kundens problemstilling.
– Vi sætter en stor ære i at kunne forstå kunden i øjenhøjde. Vores medarbejdere gør deres absolut bedste for at finde den bedste løsning til kundens formål. Det tror vi på, er den rigtige fremgangsmåde for, at vores virksomhed kan vækste yderligere de kommende år, påpeger Søren Haslev, medejer og direktør i Cabicon a/s.
Derudover har Cabicon fokus på hele tiden at finde de helt rigtige leverandører med de helt rigtige produkter. I en branche med fokus på automatisering og generel digital transformation er det fortsat meget vigtigt, at der er en god og vedvarende relation med kunden.
– Vi er nødt til hele tiden at optimere på vores produkter, fordi kunderne stiller større og større krav til disse. Det vigtigste for os er, at kunderne bliver vejledt til den bedste løsning gennem god kundekontakt. Det er her, vi er rigtigt gode, siger Michael Engsig Johannesen, medejer og administrerende direktør i Cabicon a/s.